Jak zwykle rozpoczęliśmy realizację misji od burzy mózgów. Zastanawialiśmy się, czym najbardziej trafimy do naszych koleżanek i kolegów. Padały różne propozycje: przedstawienie, akademia, taniec na przerwie. Stwierdziliśmy, że w naszej szkole jest takich wydarzeń bardzo dużo i że może warto spróbować czegoś innego. Postanowiliśmy sprawdzić się w nowej roli i spróbować swoich sił przygotowując krótkie prelekcje dla klas. Mieliśmy też nadzieję, że słowa usłyszane od rówieśników trafią bardziej niż kolejna pogadanka ze strony nauczycieli. 15 odważnych wolontariuszy przeprowadziło zajęcia w swoich i w młodszych klasach. Korzystaliśmy z aktywnych metod m.in. dzielenia się swoimi przeżyciami, burzy mózgów, elementów dramy. Największym sukcesem było przełamie tremy przed wystąpieniem przed klasą. Na podsumowanie naszej misji wykorzystaliśmy elementy performancu- jedna z wolontariuszek podczas długiej przerwy napisała na dziedzińcu szkoły napis STOP HEJT, wzbudzając zainteresowanie innych uczennic i uczniów. Następnie chętne osoby ustawiły się na literach i stworzyły ludzki napis STOP HEJT.
Ze swoimi zajęciami trafiliśmy do 200 uczniów. Będziemy kontynuować naszą misję. W realizacji misji pomógł nam przyjaciel naszego koła, udzielając wsparcia przy montażu filmu oraz wychowawcy wspierający naszych dzielnych prelegentów podczas zajęć w klasach.